آیا درمورد خرید بازی برای استیم دانش کافی دارید

Wiki Article

برای دریافت اکانت و اطلاعات بیشتر میتونی با ما از طریق آیدی در تلگرام تماس بگیری!

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

در دسترس کاربران قرار گرفته اما پست هایی در سایت وجود دارند که بصورت ویژه تنها برای کاربران ویژه فراهم شده است.

می‌دونید، به نظرم اصلا ذهن انسان نمی‌تونه اون حجم از شوق و ذوق اولیه برای تجربه یه بازی داستانی رو بیشتر از ۷۰ ۸۰ ساعت حفظ کنه و هر چقدر هم کار متنوع باشه، ازش خسته می‌شه. خصوصا کسی که هر روز چندین ساعت بازی می‌کنه

خیلی ممنون از آقای ملکی، انصاف رو رعایت کردید در نقدتون و کاملا مشهوده

حالا منظور از اشتراکی چیه! این عنوان به معنی اینه که این اکانت به بیش از یک نفر تقدیم میشه و امکان داره توی بعضی ساعت ها قفل روی بازی دیر باز بشه اما به هیچ عنوان قفل دائمی نمیشه!

- همیشه برای اجرای بهتر بازی، از آپدیت بودن درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید .

دارد و اگر با او با محبت صحبت کنید به راحتی آنچه می‌خواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد یا مثلا سرکرده خلافکاران شهر را به هیچ عنوان با کلام نمی‌توان آرام نمود و تنها راه، کشتن او است.

من با توجه به مشکلات و البته مزایایی که دیدم امتیاز دادم و مشخصه که چنین نمره‌ای خبر از یک عنوان به شدت خوش ساخت میده. با این حال احساس می‌کنم باید ی فاصله‌ای باقی بمونه که تنها عناوین شاهکار (حداقل از نظر خودم) قادر به پر کردنش باشن.

ناسا تصویر ثبت شده با Green Hell بازی سردترین ابزار تلسکوپ جیمز وب را منتشر کرد

اگرچه باید ذکر کرد که بسیاری از گزینه‌ها آدرنالین بالایی ترشح نخواهند کرد و شما به نقطه نظر سازندگان برخورد نمی‌کنید. در این‌جا باری دیگر می‌توان از ارزش تکرارپذیری بالای بازی سخن راند که فرصت‌های این چنینی را به لطف وسایل جذاب محیط و استفاده روان از آن‌ها، یک دفعه دیگر به نحو احسن در اختیار شما قرار می‌دهند.

Report this wiki page